FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE
امیرحسین سروی هستم دانش آموزی از دیار ایرانیان و خطه ی فارس و شهر فسا و مشغول به تحصیل در دبیرستان استعداد های درخشان فلاحی .تنها هدف من از ایجاد این وبلاگ ارائه مطالبی برای افزایش علوم شما از همه لحاظ.این مطالب به شما تقدیم می شوند با موضوعاتی در خصوص موسیقی سنتی ایران چون من خودم هم دو موسیقی کار میکنم یکی موسیقی کلاسیک و دیگری هم موسیقی ضربی اولی اش ویالن و دومی اش هم دف می باشد.همچنین موضوعات مطالب وبلاگ در خصوص زیست شناسی و دروس مدرسه نیز می باشد که ما در این مورد بیشتر بحث خواهیم داشت.موضوعات متفرقه ی دیگری هم خواهید دید اما من به این دو موضوع بیشتر اهمیت میدهم.گفتم اهمیت میدهم اما زیاد از حد درباره شان نمی نویسم.
مرا با نام زیر در اینستاگرام دنبال کنید
sarviamirhossein
آخرین نظرات


به نام آن کس که با طنین علی لب به سخن با محمد گشود

غدیر ، روز خالق عاشورا و ظهور منجی مان است پس باید در فلسفه ی این روز و عید الله الاکبر بودن آن اندیشه کرد.

غدیر ، این مفهوم عمیق، هرگز از یاد نخواهد رفت حتی اگر العیاذبالله شیعه در صحنه نباشد غدیر از یاد دیگر جهانیان هم نخواهد رفت چرا که امیر المومنین بودن علی(ع) را همگان از ته دل درک کرده اند.

غدیر ، برای جمله ی عالمیان عیدی شد تا فرصتی گردد برای شناخت میزان و ترازوی روز محشر یعنی علی(ع)

غدیر برای کوردلان روزی شد تا که امیری امیرمومنان ننگ و خواری برای عده ای دروغگو گردد.

بار ها شده است که گفته ام خوش به حال غدیر و آن برکه و آن دو درخت که شاهدین عین الیقینی ولایت بودند و خوش بحال آنانکه دستان ملکوتی علی را به نشانه ی بیعت لمس کردند و رو در روی شیر خدا خلافت او را تبریک گفتند.ولی همینکه به یاد بیعت با آخرین پرچمدار غدیر می افتم بغض گلویم بیشتر می شود که آیا دستان بهشتی و شفا بخش مولایم اباصالح را بوسه خواهم زد یا اینکه اجلم مانع خواهد شد.

ولایتمداری یعنی اینکه بدانی این عید با شکوهترین عید مولایمان است و به آن احترام بگذاری.همان مولایی که سالهاست منتظر است تا که بیعت شکنان به سویش بازگردند و تجدید بیعت کنند تا مبادا همین که آمد ،‌ مثل گذشتگان مان جمعیت روانه اش شوند ولی هنگام عمل بیعت شکنی کنند.ولایتمداری و داشتن نگرش غدیر به این است که بیعت ما با علی و عزیزانش خصوصا موعودمان قلبی و وجودی باشد نه دستی و تشتی.چرا که هیچ اطمینانی به بیعت کنندگان با دست و با آب نیست.

مولای من ، یا ابن الحسن، ما را ببخش اگر که هنوز در بحبوحه ی بیعت مانده ایم و علی بودن تو را از یاد برده ایم.

غدیر ، عید مهدی است.عید آخرین پرچمدار حق است.این عید با تمام عظمتش سعی در شناساندن مولایمان صاحب الزمان را دارد.این روز خود یک تاریخ با شوکت است که هرگز با عقیده ها و نظرات بی پایه گزندی به آن نخواهد رسید.مفهوم این روز را پیدا کنیم و بدانیم که با اندیشیدن پیرامون غدیر از علی به سید علی خواهیم رسید.

ولایت و امامت تا به امروز خاص علی بوده است و خواهد بود چون او لافتی الا علی است،چون او من کنت مولاه فعلی مولاه است.


ای امیرمومنان،اگر تمام حاضرین و ملائک و مقربین بیایند و لسان بگشایند و به تو تبریک این روز را گویند هرگز شوق و شیفتگی مرا نسبت به ولایت تو ادا نتوانند کرد.من شیفته ی تو و عزیزان توام.

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و الائمة المعصومین علیهم السلام.

علی جان مبارکبادت این یوم الولایة


امیرحسین سروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی