FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE
امیرحسین سروی هستم دانش آموزی از دیار ایرانیان و خطه ی فارس و شهر فسا و مشغول به تحصیل در دبیرستان استعداد های درخشان فلاحی .تنها هدف من از ایجاد این وبلاگ ارائه مطالبی برای افزایش علوم شما از همه لحاظ.این مطالب به شما تقدیم می شوند با موضوعاتی در خصوص موسیقی سنتی ایران چون من خودم هم دو موسیقی کار میکنم یکی موسیقی کلاسیک و دیگری هم موسیقی ضربی اولی اش ویالن و دومی اش هم دف می باشد.همچنین موضوعات مطالب وبلاگ در خصوص زیست شناسی و دروس مدرسه نیز می باشد که ما در این مورد بیشتر بحث خواهیم داشت.موضوعات متفرقه ی دیگری هم خواهید دید اما من به این دو موضوع بیشتر اهمیت میدهم.گفتم اهمیت میدهم اما زیاد از حد درباره شان نمی نویسم.
مرا با نام زیر در اینستاگرام دنبال کنید
sarviamirhossein
آخرین نظرات
جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲،

پیروزی

نظرات (۴)

مژده ای دل مـــاه بــهمن آمده        روز آزادیّ مــیـهـن آمده
مژده ای دل فـــجر آزادی دمید        ناجی مستضعفان از ره رسید
ملّت اســـلام دوشــادوش هـــم      برخروشیدند بر ظلم و ستم
خون به شمشیر آنچنان پیروز شد     مـــاه بهمن مبدأ نوروز شد
مضمهل گــردید طاغوت زمان           نور آمد رفت ظلمت از میان
نــوکر طاغوت یعنی بخــتیار              سنگرش را ترک کرد و الفرار
ای مسلمان! قدر این نعمت بدان       دیــن و آزادی نیامد رایگان
بس عزیزانی به خون غلتیده اند         تــا بسـاط ظلم را بــرچیده اند
حرمت خون شهیدان را بدار             در ره اســـلام جانت کن نثار
سالــروز لحظه آزادی است              بین ما جای خمینی خالی است
گر خمینی نیست ، راه او بجاست      جانشینش رهبر و هم پیشواست
رمز پیروزی چو باشد اتحاد                زین عمل روح خمینی هست شاد
تا بُود ملّــت کنار رهـــبــری                دست استکبار هست از ما بری
از خدا خواهد "خدایی" با دعا             عزت اســلام هر صبح و مسـا
پاسخ:
از این نظر زیبایتان که خود درظاهر چند بیت است اما در باطن حقیقتی بر حق است که یک تاریخ و مکتب الهی را ساخته را نشان می دهد متشکرم
ایران به دوستدارانی چون شما ببالد...
ممنون/منتظر نظراتتتون خواهم بود...
سلام و وقت بخیر

وبلاگ زیبایی دارید...البته به وبلاگتون نمیخوره که دانش آموز باشید

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنید همشهری**

پاسخ:
خواهش میکنم...
لطف دارید
بله من یک دانش آموزم
دیگه این روزا پیشرفت ها خیلی زود بدست آوردنی هستند و خلاصه...
چشم حتما خواهم امد
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۶ محمد حسین تقوایی
سلام و درود و سپاس از تلاش های عالمانه شما. با توکل بر خدا و مدد از اهل بیت(ع) حتما آینده ای درخشان را خواهی داشت. پیروز و سربلند باشی.
پاسخ:
سلام و درود و سپاس جانانه بر شما دبیر عزیز شما لطف دارید...
امیدوارم که این حب یه اهل بیت در دل همه ی مردم جای گیرد نه فقط خاصه ی آن ها تا زندگی و روح و اعمال انسان ها نیز از رفتار های این عزیزان الگو بگیرد  و دیگر نه رنگ ائمه و قرآن کمرنگ شود و نه بوی انسانیت از جوامع و زندگی مردم خارج شود
خواهشا برا ما هم دعا کنید نیازمندیم به دعا
ممنون و تشکر فراوان که به وبلاگ بنده سر زدید بازم تشریف بیارید دلگرمی هست برامون

سلام

چراغ خاموش فعالیت می کنی

ولی رصد شدی

پاسخ:
سلام به به عجب وقت کردید استاد به ما هم سر زدید
خیلی خوش حالم کردید که آمدید بسیار بسیار ممنون
بله البته همیشه چراغ خاموش بودن بد نخواهد...ولی فکر کنم که چراغا روشن بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی