FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE

فَبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ --۱۸ الرحمن

FREE
امیرحسین سروی هستم دانش آموزی از دیار ایرانیان و خطه ی فارس و شهر فسا و مشغول به تحصیل در دبیرستان استعداد های درخشان فلاحی .تنها هدف من از ایجاد این وبلاگ ارائه مطالبی برای افزایش علوم شما از همه لحاظ.این مطالب به شما تقدیم می شوند با موضوعاتی در خصوص موسیقی سنتی ایران چون من خودم هم دو موسیقی کار میکنم یکی موسیقی کلاسیک و دیگری هم موسیقی ضربی اولی اش ویالن و دومی اش هم دف می باشد.همچنین موضوعات مطالب وبلاگ در خصوص زیست شناسی و دروس مدرسه نیز می باشد که ما در این مورد بیشتر بحث خواهیم داشت.موضوعات متفرقه ی دیگری هم خواهید دید اما من به این دو موضوع بیشتر اهمیت میدهم.گفتم اهمیت میدهم اما زیاد از حد درباره شان نمی نویسم.
مرا با نام زیر در اینستاگرام دنبال کنید
sarviamirhossein
آخرین نظرات
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲،

نامعادلات ریاضی1

این هم یک پاور پوینت دیگر برای کسانی که میخواهند از همین الآشروع کنند به خواندن.

این پرده نگار با موضوع نامعادلات درجه یک ریاضی1 تقدیم شما می شود.البته ابن را هم بگویم که در قالب پاورپوینتی بسیار زیبا ساخته شده است که درضمن زحمت زیادی را هم بابت این کشیده ام از مثال های درون پاور پوینت هم استفاده کنید و بهره مند شوید.این پاورپوینت هم صرفا و لزوما برای دانش آموزان اول دبیرستانی نیست و دیگران نیز در پایه های دیگر هم میتوانند از آن استفاده کنند.لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید و پس از دانلود بر روی فایل مورد نظرتان راست کلیک کرده و گزینه ی showرا انتخاب نمایید.

این هم لینک دانلود:

مثلثات.pptx

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی